SOMMARLOV




Bilderna är från när jag var i Notteryd med Igor för ett tag sen.
Dagen började med att mamma väckte mig för vi skulle på Elsas skolavslutning. Det var väl fint och så men det är inte direkt kul att sitta och titta på en skolavslutning som håller på i typ en och en halv timma. Efteråt så fick man iallafall tårta. Mumms.
Själv fick man sommarlov i fredags kväll. Så har några extra dagar att inte göra någonting på.
Sen så kom man väl hem och var ute en sväng sen åt vi mammas potatis-sallad med kyckling och majs.
Gott.
Nej, nu ska jag nog ta och gå ut och sätta mig i solen ett tag.
Vi ses.


Kommentarer
Postat av: fiveminutes

åh vilka fina bilder du tar Clara! och ack så söt lilla igor är. vill pusspusspussa på honom!!!! :)

2009-06-23 @ 23:47:39
URL: http://fiveminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0