SOMMAR, SOMMAR OCH ÅTER SOMMAR






Hej hörni!
Jag är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på länge, det har varit mycket nu de senaste tre veckorna med födelsedag och allt. För er som inte vet fyllde jag tretton den tjugofemte maj, alltså är man tonnis i år.
Och ett grattis i efterskott skulle inte skada heller!
Men helgen hörni vad kan man säga om den mer än att det har varit den bästa hitills.
Om jag inte minns fel var det upp emot 26-27 grader. Ja, man kunde till och med ta ett snabbt dopp i Växjösjön om man hade lust. Det var väldigt härligt, och jag hoppas att det blir lika fint väder nu i veckan. Men de hade tydligen lovat regn på onsdag, inte så kul men, men.
Nej, nu ska jag nog gå till sängs och sova. Ha det bra så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: emma

grattis!<3

2009-06-08 @ 14:17:34
URL: http://eemmadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0